esmaspäev, 16. oktoober 2017

Suvevaheaeg

Suvevahea

Sellel suvel tegin palju erinevaid tegevusi ja selle pärast sai see suvi üsna kiiresti otsas.
Esimesed 2 nädalat olin kodus käisin sõpradega kinos,linnas ja õues jalkad mängimas,
aga olin ka arvudis. Peale kahtr nädalat olin laagris laager oli lahe käisime rattastega
Lätis kus me tegime pikniku,laagris käisime ka iga hommik ujumas ja mängisime metsas
mänge ja muud selist.Peale laagrid käisin kuuaega isa juures tööl. kui kuu aega oli läbi siis
käisime perega merepäevadel ja  seal oli väga lahe. Kui ma kodus olin siis olin sõpradega õues
mängisime jalkad ja ujusime aga vahe peal oli minul ka süüna ja ma sain endale krossika ja siis
ma sõitsin palju krossi enne kooli olin ka laulasmaal kus ma puhkasin.

ühesõnaga oli väga tihe ja lõbus suvi kus ma käisin igal pool.

1 kommentaar:

  1. Tekstis on palju kirja- ja tühikuvigu. Puudu veel ilmestamine ja pilt.

    VastaKustuta